Cum afli Case Numberul GRATUIT, fără intermediari

Dacă ai ajuns pe această pagină înseamnă că te-ai înscris la loteria vizelor (green card lottery/diversity visa lottery) prin intermadiari ca greencard.md (în continuare gc.md) sau alți hoți de acest gen și acum, pentru a putea continua procesul de emigrare, ești nevoit să le dai mii de dolari. Până anul trecut era destul de simplu să scapi de „ajutorul” acestor intermediari apelând la ambasada SUA la Chișinău care îți oferea pe tavă prețiosul Case Number (în continuare CN). Acum însă ambasada nu mai oferă CN-ul așa că, teoretic, vrei nu vrei trebuie să arunci mii de dolari în vânt pe serviciile celor de la gc.md. 

Din fericire unii băieți deștepți au găsit o metodă de a afla singuri și absolut gratuit CN-ul, lucru pe care îl puteți face și voi, dacă vă înarmați cu puțină răbdare. 

CUM SE FACE

Pentru câștigătorii de anul acesta (extrași în mai 2016), Case Numberul arată așa: 2017EU0000xxxx. Deci începutul (2017EU000) e același la toți câștigătorii, diferă doar ultimele cifre care teoretic pot fi între 1 și 50 000. Tot ce trebuie să faceți voi pentru a afla CN-ul e să intrați AICI și să încercați pe rând toate variantele posibile începând cu 2017EU00000001 și până ajungeți la numărul vostru, care poate fi de exemplu 2017EU00000002, 2017EU00000017, 2017EU00000943, 2017EU00018461 sau 2017EU00033218 etc. Așadar începeți cu 2017EU00000001, continuați cu 00000002, 00000003, 04, 05, 06 șamd. Cum vă dați seama când ați ajuns la numărul vostru? Simplu: vă apare numele și prenumele. 

GHIDUL PAS CU PAS

  1. Intrați AICI
  2. Puneți Case Numberul 2017EU00000001 (atenție la numărul de cifre de după 2017EU. În total după EU trebuie să mai fie încă 8 cifre)
  3. apăsați pe „Continue”
    1
  4. În fereastra nou deschisă puneți ziua, luna și anul nașterii persoanei câștigătoare, la „I am the” selectați „APPLICANT”, apoi introduceți codul de verificare și apăsați pe „Continue”
    2
  5. Dacă în fereastra nou deschisă scrie cu roșu că „The case information you entered does not match our records. Please try again or blablabla” înseamnă că NU acesta este numărul tău așa că începi din nou procesul introducând Case Numberul 2017EU00000002 și urmezi aceiași pași.Dacă nici ăsta nu e numărul tău, continui cu 2017EU00000003 și tot așa până îți apare numele și prenumele. Deci, dacă în loc de „The case information you entered does not match our records” vă apare o altă pagină unde vedeți numele vostru să știți că acela e Case Numberul magic și că tocmai ați făcut economie de 1000 sau, după caz, chiar de 2 mii de dolari. 

IMPORTANT! Mare atenție la cifre! Să nu săriți, de exemplu, de la 00000023 direct la 00000025 că s-ar putea ca tocmai 00000024 să fie Case Numberul vostru și atunci vă chinuiți degeaba.

REMARCĂ: Un câștigător care a aflat CN-ul prin această metodă spune că în loc de 2017EU00000001 puteți scrie simplu 2017EU1, adică fără zerouri. Puteți încerca, e mai simplu.

Mai multe persoane mi-au confirmat că au reușit să afle Case Numberul prin această metodă. Da, nu e ușor. Da, trebuie foarte multă atenție și răbdare, dar gândiți-vă totuși că la mijloc sunt câteva mii de dolari 🙂 În 2-3 zile de muncă economisiți 1-2 mii de dolari. Merită, nu?

PS1: mai mulți câștigători confirmă că au obținut Case Numberul de la ambasadă. Au sunat, s-au programat, au mers acolo, au explicat situația și au primit Case Numberul

PS2: pe lângă șmecherii de la gc.md văd că au apărut și alți șmecherași mai mici care vă cer și ei câteva sute de euro în schimbul Case Numberului (pe care ei îl află tot prin metoda de mai sus). E decizia voastră dacă dați o mie de dolari celor de la gc.md, câteva sute altor șmecheri sau faceți totul singuri. 

SUCCES TUTUROR!

S-ar putea să-ți fie de folos și următoarele articole la această temă:

  1. Adevărul despre greencard.md

  2. Cum să emigrezi legal în SUA fără intermediari. Procesul pas cu pas

70 Responses to Cum afli Case Numberul GRATUIT, fără intermediari

  1. Sergiu says:

    Salut am cistigat in anul 2015, pot folosi aceasta metoda, sa aflu Case number, daca poti sa imi scrii cum sa fac.

    • esanus says:

      Mă tem că deja este prea târziu. Teoretic metoda e aceeași doar că în loc de 2017EU în cazul tău va fi 2016EU.

      Încearcă, dar eu cred că este prea târziu

  2. Elena says:

    Salut, eu am fost telefonata pe 11.08.2016 ca am fost selectata. Cistigul se refera la DV 2017 sau poate fi si DV 2016? Ca sa inteleg daca are rost sa fac ceva mai departe, pentru ca nu vreau sa ma adresez la companie.

    • esanus says:

      99.99% că pentru anul ăsta. Felicitări! 🙂

      • Elena says:

        Multumesc pentru raspuns si pentru ajutorul pe care il oferi. Am sa incerc sa aflu de una singura Case Numberul, poate imi va reusi. Si inca o intrebare daca se poate.
        Ar pute fi vre-un obstacol in primirea green card faptul ca nu conosc engleza?

        • esanus says:

          Dacă au reușit alții, vei reuși și tu. Trebuie doar răbdare și atenție.

          Și nu, cunoașterea limbii engleze nu e cerință obligatorie pentru a primi viza. Poți susține interviul în limba română. De engleză vei avea oricum nevoie când vei ajunge în SUA așa că ar fi bine să cunoști câte ceva, dar repet, NU este obligatoriu

        • chetrari alexandru says:

          sunt in sua am venit prin green card engleza zero obstacole la ambasada zero

  3. irina says:

    cineva a reusit prin metoda data sa afle case number-ul, eu stau citeva ore in sir dar deja nu mai am puteri

    • esanus says:

      Câteva ore? Lumea stă câteva zile și lucrează câte 2-3 oameni. Am zis doar că trebuie răbdare. Nu așa ușor se fac economii de 1-2 mii de dolari 😉

  4. irina says:

    depinde numarul de tara ? sau de prima litera a numelui, sunt careva criterii totusi sau e totul la nimereala

  5. Elena says:

    Buna Esanu, daca ma poti ajuta, te rog mult. Gasesc in info postata de tine asa:

    Prietenul meu lucreaza legal in Londra, dar nu are viza de resedinta. Este nevoie de cazier juridic, daca da atunci poate fi el obtinut de undeva din MD sau doar din UK. Ambii avem dubla cetatenie, insa eu doar cetatenie si adeverinta de nastere fara buletin romin. In asa caz tot ar fi nevoie de cazier romin pentru mine? Si ce termen trebuie sa aiba pentru a fi primit de ambasada? Iar in cazul dublei cetatenii trebuie prezentate si aceste acte (adica adeverinta, buletinul, pasaportul) impreuna cu cele din MD ?

    Multumesc.

    • Elena says:

      Nu a fost transmis intreg mesajul. Adica ma refeream la actele necesare, si anume la cazier.
      10. Cazierul judiciar al tuturor membrilor de peste 16 ani ai familiei

  6. Marina says:

    salut am incercat metoda acesta de afla case number-ul meu si a mers dar mam gasit sub alt nume si prenume inregistrata este posibil asa ceva ?

    • Elena says:

      Incearca sa scrii la ambasada. Eu personal am fost si am primit numarul de la ei. Cit despre ceia ce tu spui, mai mult ca probabil ca e alta persoana si nu tu, adica inca nu l-ai gasit pe numarul tau.

      • Marina says:

        Bine mersi mult am sunat la ambasada si mi-au facut deja programare, dar am inteles ca ei nu stiu sigur daca ma pot ajuta! si daca o sa-mi ofere CN-ul.

      • esanus says:

        Când ai primit Case Numberul de la ambasadă?

        • Elena says:

          Am scris pe 12.08 si am fost programata pe 24.08 si respectiv am primit numarul de la ei. Metoda descrisa de tine aici e foarte buna, as fi reusit sa gasesc si asa numarul (mai ales ca nu e foarte mare), dar am zis sa imi incerc norocul si cu ambasada. Te-am intrebat mai sus ceva referitor la cazier, poti sa imi dai un oarecare raspuns?

          • Nicu says:

            ap ce tiau dat case nr aceia de la ambasada?
            P.S eu tot la moment caut nr meu prin metodata data si am gasit da din alta tara si cu alt nume, asta inseamna ca am gasit case nr la o pers care are ceiasi zi de nastere

            • Elena says:

              Da

              • Nicu says:

                ce înseamnă că îţi dă acum şi ambasada case nr sau cum? că nu pricep 😦

          • Mariana says:

            Buna, ma ajuti te rog frumos, cind ai trimis mail la ambasada poti sa-mi spui ce ai scris, mersi mult.

            • Elena says:

              Buna, eu m-am inspirat de aici https://esanus.wordpress.com/2015/01/19/cum-sa-emigrezi-in-sua-legal-si-gratuit-procesul-pas-cu-pas/ (este explicat momentul acesta). Adica pur si simplu explici situatia ta si rogi frumos sa iti ofere numarul. Bafta!

              • Mariana says:

                mersi mult, ai expediat anume pe primul mail indicat acolo da?

              • Nicu says:

                dapăi acum nu îţi mai dau Cn cei de la ambasadă

    • esanus says:

      Cel mai probabil nu ești tu ci o altă persoană care are aceeași dată de naștere ca și tine.

      Continuă să cauți 🙂

  7. Ghena says:

    Buna spunetimi va rog cind completez dosaru e neaparat sa introduc si copilu de la prima casatorie.?

    • Tima says:

      Da, în DS-ul tău trebuie să incluzi toți copii, doar că la întrebarea dacă copilul va merge în SUA cu dvs, veți răspunde că nu.

  8. Vasile says:

    Salut, ce fac daca sunt inscris la cei de la gc.md si vreau sa ma refuz de serviciile lor si sa-mi incerc norocul de unul singur.. Cum as putea sa-i conving sa ma scoata din program? Multumesc anticipat!

    • lina says:

      sunai in perioada de vara a nului viitor (cel mai probabil anul asta esti deja inregsitrat prin ei) apoi le zici ca pleci peste hotare cu familia la cumatri/ fini .. si ca nu mai revii inapoi. respectiv ei nu au interes ca stiu ca tu nu o sa te gaseasca pe telefonul actual.

  9. Ghena says:

    Buna.! spunetimi va rog vreau sa completam ancheta pentru SUA dar siteul lor nu se deschide este alta metoda inafara de cei de la Md.? puteti sa ma informati.ms anticipat

    • esanus says:

      inca nu a inceput nscrierea. De mâine

  10. Olesea says:

    Salut, am încercat eu sa aflu case number prin ambele metodele sus mentionate: intermediul ambasadei, sâmbătă 01.10.16 am scris solicitarea și luni mia răspuns ca daca a sunt disponibila sa confirm sa ma ma prezint mercuri. Astăzi încerc sa caut pe cineva cu engleza sa îndeplinesc formularul 😁😁😁😁😝😝😝💃💃

    • nicu says:

      apai ambasada ti/a dat case nr?

      • Mihai says:

        Olesea, mă poți ajuta te rog cu careva detalii referitor la ambasada și formular? Dacă găsești o clipă libera dă-mi un mesaj la 069690602. Mulțumesc anticipat!

      • Olesea says:

        Da, eu de la ambasadă lam luat ca cu cifrele am făcut pin la 150 și începeam sa ma satur. Dar am încercat norocul sa vad cărei mai repede.

        • olesearu says:

          Salut Olesea, aș dori să întreb pe ce adresă electronică ai expediat scrisoarea la ambasadă privind obținerea CN?
          Eu la fel am pățit-o cu USAImigration.. nu știu cum acuma să procedez

  11. Vasile Uzun says:

    Salut, ma cautau cei de la gc.md din luna iunie. Mau gasit acum si miau zis ca am cistigat greencard. NU vrau sa le fac cadou de 1399. Ce trebuie sa scriu in caseta ceia 2017EU sau 2016 EU.
    PS. Multumesc anticipat

    • Tima says:

      Sună la ambasadă. Îți vor face programare. Te vei duce cu buletinul și îți vei lua Case Number-ul.

      • rodica says:

        buna pe ce nr.ai sunat la ambasada?,spunemi te rog!

      • Vasile Uzun says:

        Daca la moment sunt in Portugalia, as putea suna la ambasada Portugaliei? Sau ar putea cineva in Moldova sa-mi eie CN

    • esanus says:

      2017, dar mai bine încearc întâi la ambasadă

      • Nicu says:

        dar daca faci singur, astia de la gc.md te pot da in judecata?

      • Vasile Uzun says:

        Multumesc. Sunt departe de moldova.

  12. Olesea says:

    Cine a îndeplinit formularul, sau are cunoștințe care la făcut. Va sunt recunoscătoare daca ma ajutați să-l îndeplinesc și eu. Va achit, multi nu gratis. Tel. 079065073, olesea

    • Tima says:

      Te-aș putea ajuta, doar că nu mă aflu în Moldova. Scrie-mi pe facebook: https://www.facebook.com/timofei.batireanu
      Nu e nevoie să achiți.

    • Ghena says:

      Scriemi pe facesbook гена гена cauta te ajut sa completezi si gratis

  13. rodica says:

    buna,am o intrebare cine poate sa ma ajute,doresc si eu sa aflu Case Number-ul,trebuie sa incep 2017EU00000000 sau in loc de EU sa pun prima litera a numelui si prenumelui?

    • Tima says:

      Sună la ambasadă la numărul 022 408 300.

    • Olesea says:

      Rodica e și scrie la ambasadă o solicitare de case number, și roagale respectos… ca ai nevoie pentru perfectarea vizei Green Card în timpul cit mai apropiat…. Și ei o să-ți răspundă. Trimite același text la ambele adrese electronice de mai sus

  14. Andrei says:

    Spuneti-mi va rog pentru a-mi gasi case numberul… pina la ce nrumar de ordine sa-mi incerc norocul? caci deja am ajuns la 2017EU00001500 si nici cum nu pot sa dau de capat…

  15. Andrei says:

    Si mai spunete-mi va rog daca nu e prea tirziu de ocupat cu toate chesteile acestea si daca mai are sens caci astia de la gc.md m-au anuntat ca am cistigat o saptamina in urma…

    • lina says:

      nu e tirziu ! suna la ambasada – vezi comentariile si poti depune in decembrie .. o sa primesti programare prin aprilie. si deja dupa noroc …treci sau nu .. Succes

  16. Anonim says:

    lucreaza, introduceti 2017EUxxxxx
    nu este nevoie de 2017EU000xxxxx adica lucreaza si fara 000

  17. Anonim says:

    Salut, eu am fost telefonat pe 10.11.2016 ca am fost selectat. Cistigul se refera la DV 2017 sau poate fi si DV 2016?

    • Anonim says:

      17

    • esanus says:

      E pentru 2017

  18. Jojo says:

    Salut!! Prietena mea a cistigat la loterie la greencard prin greencardmd. Și as vrea sa știu ce acte sunt necesare OBLIGATORII aici cu diploma ca ea nu are bacul din cauza la un examen , dar are diploma de colegiu finisat și ei zic C trebuie obligatoriu bacul!! E adevarat????? În plus eu am viza turistica pe 10 ani deja de doi ani … Și vreau sa mă căsătoresc cu ea și sa plecam împreună e un plus sau o problema ??? Și sormea e acolo cu greencard căsătorită cu american !!!!! Sfaturi idei ???

    • Nick says:

      salut, suna 060617964

  19. Guccio says:

    Salut!! Prietena mea a cistigat la loterie la greencard prin greencardmd. Și as vrea sa știu ce acte sunt necesare OBLIGATORII aici cu diploma ca ea nu are bacul din cauza la un examen , dar are diploma de colegiu finisat și ei zic C trebuie obligatoriu bacul!! E adevarat????? În plus eu am viza turistica pe 10 ani deja de doi ani … Și vreau sa mă căsătoresc cu ea și sa plecam împreună e un plus sau o problema ??? Și sormea e acolo cu greencard căsătorită cu american !!!!! Sfaturi idei ???

  20. Eu says:

    Salut. Rog respectuos poate cineva cunoaște și poate sa îmi de-a un sfat. Deci am fost anunțată de greencard.md ca am cistigat, mi au făcut o programare la ei la sediu ca sa imi explice. Eu m am dus ne stiind ce mă așteaptă, mi au explicat ce și cum apoi mi a zis sa semnez un document, drept dovada ca ei m au informat. Ca sa ajung acasă sa citesc ce era acolo scris mărunt și încă în limba rusa. Precum ca eu sunt de acord în caz daca inițiez procesul de perfectare a actelor doar cu ei și ca le voi achita suma de 1399$,în caz contrar mă dau în judecata. Întrebarea mea este…Chiar are o putere juridica acest act semnat? Chiar dau în judecata? Cineva dacă știe rog mult sa mă sfătuiți.

    • Mihai says:

      Pot să te ajut dacă mai e valabil 069690602

  21. olesearu says:

    Salut. Am oținut green card și deci am fost informată de aceasta de către agenția USAImigration, am semnat din dezinformare și neatenție acel (Acord) unde eu deja sunt obligată să le achit 1399$. Cînd am mers acasă și am citit mai atent cu soțul acest acord… Ne-am pus mâinile în cap. Cum acuma să procedăm, cineva poate să ne ajută?

  22. galina says:

    buna m-am înregistrat pt Green card citiva ani in urma.acum am intrat pe Greencard.md sa vad statutul cererii.am scris numele prenumele anul nașterii email și mi-a apărut o fereastra cu numarul 2018E102******** asta ce însemna puteți să mă ajutați?

  23. Apple says:

    Nu inteleg de ce ester voie de 8 cifre după EU daca anual câștiga doar 50.000 de oameni? Normal ar trebui sa fie doar 5 cifre după Eu

  24. Ghena says:

    Buna domnu esanus as vrea sa stiu neam inscris in 2016 octombrie direct pe siteul american am numarul de 16 caractere dorim sa verificam acum daca am cistigat dar nu se primeste la noi se incepe codu cu 2018 sau este pentru luna mai anu viitor?

    • esanus says:

      Ce anume nu se „primește”? Zilele astea sunt probleme cu site-ul din cauza numărului mare de accesări. MAi verificați peste câteva zile

      • Ghena says:

        Adica nu introduc codu corect sau greseli de semnificatie desi am verificat In toate modurile

  25. Tasea says:

    Salut Esanus as vrea mult sa vb cu tine in privinta la green card dar e ceva personal,unde te pot contacta sa iti scriu,te rog mult

  26. Viorel says:

    La mine la fel nu se primeste sa introduc codul cela.Ce sa fac?

  27. Ilie says:

    Salut !spuneti va rog pentru un prietena a fost anunțată ca este cistigatoare de Green card ,in caz ca nu are bacalaureatul ce document ar putea prezenta pentru a continua procedura

Lasă un răspuns

